BetStars използва рекламния специалист Fresh8 Gaming, за да таргетира по-ефективно своите маркетингови кампании.
BetStars, дивизията за спортни залагания на PokerStars, ще предоставя персонализирани реклами на отделни потребители и сегменти, като използва технологията на Fresh8.
Автоматизираните реклами първоначално ще бъдат пуснати в Обединеното кралство, като планът за пускането им в Европа ще бъде публикуван на по-късен етап.
Зено Оско, управляващ директор на BetStars, заяви: „Търсихме партньор, който да може да осигури ефективни промоции на кампаниите.
Автоматизираното приложение на платформа Fresh8 в реално време означава, че можем да осигурим изключително подходяща маркетингова кампания, където рекламираме. Очакваме с нетърпение да видим какво може да ни даде Fresh8. „
Андрю Шарланд, управляващ директор на Fresh8 Gaming, заяви: „Вълнуващите марки като BetStars се нуждаят от технология, която намалява ръчния процес на създаване и оптимизиране на активите. Горди сме, че сме избрани чрез открит и конкурентен търг.
Програмите за рекламна и информационна технология ще променят начина, по който операторите на спортни залагания купуват медии. Въпреки това, дори и при всички тези технологични постижения, рекламодателите се борят да използват своите данни и прозрения, за да осигурят наистина персонализирано творческо предаване на опит, дължащо се на предизвикателния продукт на спортните залагания.
Технологичната платформа Fresh8 ще гарантира, че всички съобщения на BetStars са изключително подходящи в реално време за потребителите, съдържанието и продукта за спортни залагания в реално време“.