Bet-at-home продължава да печели, въпреки забраната в Полша

Новини

Bet-at-home продължава да печели, въпреки забраната в Полша

Операторът за онлайн хазарт, Bet-at-home, запази добрите си резултати през първите девет месеца на 2017 г., въпреки отношението на полските регулатори.

Цифрите, публикувани тази седмица, показват, че филиала на Bet-at-home във Франция – хазартната организация Betclic Everest Group, е генерирал приходи в размер на €108,7 млн. през деветте месеца до 30 септември, което е подобрение с 8,3% спрямо същия период на миналата година. Импулсът се гради върху резултатите от втория тримесечен период на Bet-at-home, който компанията приветства като най-доброто си тримесечно представяне.

Приходите през третото тримесечие всъщност са се понижили, като достигнаха €31,9 млн. а тази за сума за Q3 на 2016 е €35 млн.. Компанията отбеляза, че нейните онлайн хазартни домейни са „обект на блокиращи мерки в Полша“ от 1 юли, крайният срок, даден от полските регулатори за международните оператори, да получат полски лиценз или GTFO след миналогодишните промени в местните закони за хазарта.

Bet-at-home твърди, че действията на Полша „се смятат за нарушение на европейското законодателство“ по отношение на свободното движение на стоки и услуги между държавите-членки на Европейския съюз. Освен това Bet-at-home твърди, че „в това отношение са започнали обширни правни действия“, но това не е убедило Министерството на финансите на Полша да премахне шестте домейна на  Bet-at-home, които понастоящем са в черния списък за онлайн хазарт в страната.

Връщайки се към финансовите средства на Bet-at-home, годишното увеличение на приходите на компанията се дължи изцяло на операциите в онлайн казиното, тъй като приходите от спортни залагания са се понижили с 2% до €48,1 млн. Задълженията за данъци върху залагания от операции на регулираните пазари нараснаха с повече от една пета до €14,5 млн..

Компанията отчете печалба от €8 млн. през третото тримесечие, което доведе до годишна печалба до €25,4 млн., което е с 19% повече спрямо същия период на миналата година. Без да има голямо спортно събитие в календара, компанията постигна 4,3% намаление на разходите за маркетинг, като същевременно добави още 300 000 нови клиенти, което доведе до общо 4,8 млн. клиенти.

В бъдеще доходите на Bet-at-home се очаква да достигнат приблизително €144 млн., а печалбите между €34 млн. и €38 млн..