Британският букмейкър Betfred разшириха букмейкърската си популярност във Великобритания, като сключиха сделка с футболния клуб Болтън Уондърърс (BWFC).
В понеделник Betfred потвърди, че е постигнала спонсорска сделка с BWFC, в следствие на която ще виждаме логото на хазартната компания да украсява предната част на тениските на отбора за следващите два сезона в Чемпиъншип. В допълнение към това, Betfred ще се радва на допълнителни възможности за брандинг на Макрон Стейдиъм.
Betfred и BWFC не са си непознати, защото букмейкърът беше официалният партньор на клуба преди няколко години. Основателят на Betfred, Фред Дън каза, че фирмата му „се е радвала на чудесни взаимоотношения“ с отбора и по този начин отборът беше в центъра на съзнанието на Дън, когато реши „да се включи повече във футбола“.
Условията на сделката не бяха разкрити, но отборът твърди, че стойността на сделката е „значително по-голяма“ от тази с предишните спонсори Spin and Win. Председателят на отбора Кен Андерсън приветства „Betfred“ в клубното „непрекъснато нарастващо и високопрофилно партньорство“.
Това портфолио включва новата онлайн платформа за търговия Forex TradeFred, която в понеделник бе обявена за нов партньор на BWFC. TradeFred е партньорство между Betfred и регистрираната в Вануату, MagicPath Capital Ltd, която обяви официалния дебют на TradeFred тази седмица.
MagicPath е посочен като собственик на BusinessFred, докато ролята на Betfred е доставчик на технологии. Фред Дън заяви, че „никога няма да пропусне търговска възможност“ и обеща, че клиентите на TradeFred ще „се радват на платформата за търговия „.
В момента TradeFred не е лицензиран за извършване на валутна дейност в Обединеното кралство, притежавайки само лиценз, издаден от Комисията за финансови услуги в Вануату. TradeFred съобщава, че планира да получи европейски лицензи и да потърси одобрението на Органа за финансово поведение на Обединеното кралство (FCA), за да отвори услугите на TradeFred за търговците в Обединеното кралство.
Официалният дебют на TradeFred идва точно както FCA и нейните европейски партньори засилват надзора си върху онлайн търговията с валути, включително нови ограничения върху продажбата на „contracts for difference” (CFD) продукти на клиенти, които може да не разбират пълните последици от губещ залог.