Онлайн операторът за спортни залагания, Betcart.com обяви, че е уговорил многогодишна „забележителна сделка“ с испанския гигант Реал Мадрид.
В следствие на това споразумение ще видим марката GameVision на Betcart.com като официален партньор за залагане на 12-кратните европейски шампиони. Съгласно условията на новата сделка, рекламата на Betcart ще бъде поставена значително в целия стадион на клуба, Сантяго Бернабеу, с 80 000 места.
Освен това онлайн оператора за залагания ще има и ключово присъствие на официалния сайт на Реал и на социалните медийни канали на клуба.
Моника Рангел, главен директор по бизнес развитието на Betcart, коментира партньорството: „Нашата стратегия винаги е била насочена към желанието да се откроим от тълпата и да осигурим отличен потребителски опит. Това е партньорство, за което всички ще се борим и ще се постараем да построим, така че да издържи. Нямаме търпение да чакаме да се обърнем към цялата индустрия за спортни залагания заедно с Реал Мадрид при следващата Betting on Football. „
Хектор Кортес, управляващ директор на GameVision, твърдо вярва, че и Реал Мадрид, и Betcart споделят едни и същи ценности. Той каза: „Нашата стратегия винаги е била управлявана от отлични постижения в опита на потребителите, най-доброто в нашата категория и разбира се, най-добрите. Това е партньорство, построено да издържа! „