Онлайн операторът Kai-Fa Yule K8.com подписа договор и стана официален партньор на Манчестър Сити в Азия.
Многогодишното споразумение ще започне с началото на сезона 2017/18.
Фирмата K8.com, базирана във Филипините, която понастоящем може да се похвали с повече от 15 млн. регистрирани потребители, ще получи значително присъствие на марката във всички цифрови реклами на стадион Етихад и ще може да предложи на клиентите си неща, които „пари не могат да купят“, като пътувания с отбора, за да се насладят на играта му в действие.
Представителят на K8.com, Майкъл Маккуайд заяви: „Висшата лига е една от най-големите футболни лиги с голяма аудитория и огромно влияние в Азия. Това партньорство е перфектната платформа за популяризиране на нашата марка“.
Дамян Уилоби, старши вицепрезидент за партньорството в City Football Group, коментира: „За нас е удоволствие да приемем K8.com към семейството на Манчестър Сити.
„Сити има разрастващи се и страстни фенове в Азия и нашият търговски профил в региона продължава да се укрепва, подкрепен от офиси в Шанхай, Сингапур и Токио.
„Това партньорство ще позволи на феновете на Сити в Азия да взаимодействат с клуба по нов и вълнуващ начин и ние очакваме с нетърпение да работим заедно“.