UKGC започва диалог с представители на потребителите

Новини

ukgc

Подобряването на комуникацията с клиентите е новата инициатива, върху която е фокусирана Комисията по хазарта в Обединеното кралство (UKGC).

Комисията по хазарта на Обединеното кралство (UKGC) напоследък обръща голямо внимание на хазартните потребители. След положените усилия в решаването на проблема с FOBTs, тези дни те подчертаха също така началото на нов проект, чиято цел е да се организира диалог с потребителите или техни представители, целта е да се оформят най-добрите политики на национално ниво в областта на хазартните игри.

Както и онлайн хазартните сайтове във Великобритания подчертаха, Сара Харисън, главен изпълнителен директор на UKGC също обяви, че  новата инициатива има три аспекта: повишаване на прозрачността и яснотата, повишаване на отзивчивостта, както и подобряването на работата в екип. Тя също заяви, че Комисията по хазарта е наясно с факта, че тя трябва да направи много, за да реализира проучване за това какво е важно за потребителите и от какво те имат нужда, за да се стигне до по-добра и ефективна комуникация, това може да е голям проблем.

GamCare одобрява решението на UKGC

Според изпълнителния директор на GamCare, Дирк Хансен, това решението е много добро. Той смята, че по този начин Комисията по хазарта ще може да повлияе на клиентите. Хансен добави, че GamCare се старае да получава информация за клиентите си, както и да анализира поведението им.