Рекламите, които окуражават играчите да залагат на живо, са често срещано явление в днешни дни, особено когато има футболен мач по телевизията. Оказва се, че и самите играчи все по-често търсят в Гугъл фрази, свързани със залозите на живо.
Залаганията на живо се развиха значително след появата им преди 10-15 години, като много оператори вече предлагат безброй пазари в секциите си за залози на живо, за да могат да привлекат повече играчи към тях и на увеличат обема.
Погледът към данните на Гугъл Тенденции ни показва колко много се е увеличил интересът към залаганията на живо през последните няколко години.
Анализът на няколко вариации на „Залози на живо“ на английски език ни помага лесно да видим значителното нарастване на търсенията.
Пиковете в интереса са склонни да идват към края на футболния сезон, а също и по време на летните месеци, когато се провежда голям турнир, като например сега при започващото следващата седмица Европейско първенство.
Що се отнася до търсенията на залози на живо заедно с името на букмейкър, имената на Sky Bet се появяват най-често, а William Hill, Ladbrokes, Paddy Power, Coral и Bwin също са част от топ фразите при търсенията. Брандираните фрази обикновено са индикатор за предпочитание към дадения букмейкър, което най-вероятно е в резултат на това, че търсещият е действащ негов потребител или е бил повлиян от други маркетингови канали.
Цялостно погледнато, залозите на живо са много популярни и няма знак нарастването на популярността им да спре скоро. С популярността на мобилните залози, благодарение на които играчите имат достъп до акаунта си и могат да поставят залози където и когато си пожелаят, търсенията за „залози на живо“ ще продължават да се увеличават.