Онлайн хазартният оператор „Star Casino“ си спечели гнева на белгийските феминисти, след като в публична кампания с билбордове се рекламира с помощта на твърде разголена жена.
Новата година едва се появи, когато белгийските потребители на Twitter започнаха да качват снимки на билбордове с гола (и привлекателна) жена, лежаща върху нещо, което изглежда като легло от облаци, а нейните прелести, стратегически са покрити (по някаква причина) с Американски банкноти.
Рекламата на белгийският лицензиран оператор за онлайн хазарт StarCasino.be, включваше словото „La Sensation de Gagner“, което очевидно представляваше блажената усмивка на лицето на жената.
Същността на оплакванията е, че този тип сексизъм няма място в метростанциите и автобусните спирки на Брюксел и тъй като тагът #EverydaySexism стана тенденциозен, компанията за обществен транспорт „Stib“ поръча всичките 1000 билборда на Star Casino, да бъдат отстранени от съоръженията й.
Stib се извини на онези, които са били засегнати от билбордовете, като каза, че празнияните дни ен трябва да пречат на обичайния процес на рекламно проучване. Stib покани онези, които се смятат за най-много засегнати, да подадат официална жалба до националния рекламен реголатор, Jury d’Ethique Publicitaire.
Star Casino, онлайн партньорът на Grand Casino Chaudfontaine в Лиеж, не за първи път използва сексуални изображения, за да продава продуктите си, включително и добре надарени жени, показващи плът, заедно с лозунги за насърчаване на оферта за „двоен бонус“.
Може би моментът не е подходящ за подобни рекламни кампании.
Това вероятно не е най-подходящото време за хазартните компании да се подпират на тезата „какво не е наред с това, че са секси“, не само заради все по-нарастващото #MeToo движение. Не забравяйте, че белгийските политици понастоящем са в процес на ограничаване на рекламните кампании за хазартни игри.