Турският онлайн хазартен оператор Tempobet сключи договор за сътрудничество с Ман Сити, относно бизнеса им в Азия. По същото време Virgin Media ще се грижи за феновете на Саутхамптън, като част от тяхното споразумение.
Освен Манчестър Сити, с турския оператор, споразумения са сключили и Реал Мадрид, Барселона и Бъртън Албиън.
Tempobet стана регионален бетинг партньор на Сити за азитско-тихоокеанския регион за няколко години. Логото на отбора ще се появи на сайта на Tempobet, освен това снимки на топ играчите на Сити ще бъдат използвани за нова телвизионна реклама.
Смяната на логото на Ман Сити през 2015 г. предизвика голямо недоволство особено у феновете, които са си татуирали старата емблема. В отговор на това клубът предложи безплатно премахване на тези татуировки.
Директорът на Tempobet , Марк Клейтън, коментира за Ман Сити „огромно име в световен футбол.“ Освен това според него сделката ще позволи на Tempobet да се ангажира с „футболни фенове от всички краища на света. „
Ман Сити е фаворит за сезон 2016/17 на Висшата лига. Bodog обяви, че голям брой от клиентите залагат на клуба да стане шампион, а коефициента им е по-нисък от този на Юнайтед.
Virgin Media с иновативна сделка със Саутхамптън.
Спонсорството на Саутхамптън обедини силите на FSF и Virgin Media, в следствие на което феновете ще посещават Сейнт Мерис Стейдиъм не срещу £30, а срещу £20, в съответствие с „Twenty’s Plenty” кампанията.
На мача с Уотфорд бяха раздадени безплатни напитки на 27,000 фена, а за мача с Юнайтед ще бъде осигурен транспорт за феновете до Олд Трафорд.