PokerStars стартира TV казино рекламна кампания

От Новини

starscasino

Марката PokerStars на Amaya Gaming стартира първата си телевизионна кампания за насърчаване на казино сайтове.

Amaya първо стартира PokerStars казино продукт чрез своя испански-лицензирана сайт през септември 2014 г. Италия и Великобритания веднага последваха Испания, след което продуктът се разви до платформата .com в юрисдикции, в които е позволено онлайн казино. Но компанията стоеше настрана от пряк казино маркетинг, предпочитайки първоначално да разчита на крос-продажба от своята покер база.

Всичко това се промени в понеделник, когато PokerStars казино стартира първата си телевизионна кампания, въпреки че местата, на които тя се осъществява, за момента са само на пазара във Великобритания, и само на дигитални места и реклами на видео дисплеи.

Amaya разкри, че нейните казино потребители са се увеличили с 40% спрямо същия период на миналата година до 486,000, тази цифра все още е едва капка в морето в сравнение с 105 милиона кумулативна база от клиенти на PokerStars. Комбинираният дял на приходите от казино и спортни залагания възлиза на 27% от общите приходи на Amaya, в сравнение с 19% през същия период на миналата година.

Казино продукта на PokerStars в момента е достъпен за около 64% от покер играчите на сайта, и компанията призна, че по-нататъшната географска експанзия е ограничена от регулаторната реалност.

Сам Хобкрафт, директор на казино Amaya, нарече PokerStars казино продукта „добре пазената тайна“ сред покер играчите на сайта и каза, че е дошло времето да достигне до широк мейнстрийм пазар. Хобкрафт заяви, че компанията е „изключително горда от телевизионната реклама и се радваме за големия старт във Великобритания.“

PokerStars казиното се оказа популярно в своите оригинални пазари и отбеляза високи пазарни дялове в Испания и Италия. В допълнение към новата маркетингова кампания, компанията планира да пусне нови VIP програма и програма за лоялност през Q2 2017.