Марката PokerStars на Amaya Gaming стартира първата си телевизионна кампания за насърчаване на казино сайтове.
Amaya първо стартира PokerStars казино продукт чрез своя испански-лицензирана сайт през септември 2014 г. Италия и Великобритания веднага последваха Испания, след което продуктът се разви до платформата .com в юрисдикции, в които е позволено онлайн казино. Но компанията стоеше настрана от пряк казино маркетинг, предпочитайки първоначално да разчита на крос-продажба от своята покер база.
Всичко това се промени в понеделник, когато PokerStars казино стартира първата си телевизионна кампания, въпреки че местата, на които тя се осъществява, за момента са само на пазара във Великобритания, и само на дигитални места и реклами на видео дисплеи.
Amaya разкри, че нейните казино потребители са се увеличили с 40% спрямо същия период на миналата година до 486,000, тази цифра все още е едва капка в морето в сравнение с 105 милиона кумулативна база от клиенти на PokerStars. Комбинираният дял на приходите от казино и спортни залагания възлиза на 27% от общите приходи на Amaya, в сравнение с 19% през същия период на миналата година.
Казино продукта на PokerStars в момента е достъпен за около 64% от покер играчите на сайта, и компанията призна, че по-нататъшната географска експанзия е ограничена от регулаторната реалност.
Сам Хобкрафт, директор на казино Amaya, нарече PokerStars казино продукта „добре пазената тайна“ сред покер играчите на сайта и каза, че е дошло времето да достигне до широк мейнстрийм пазар. Хобкрафт заяви, че компанията е „изключително горда от телевизионната реклама и се радваме за големия старт във Великобритания.“
PokerStars казиното се оказа популярно в своите оригинални пазари и отбеляза високи пазарни дялове в Испания и Италия. В допълнение към новата маркетингова кампания, компанията планира да пусне нови VIP програма и програма за лоялност през Q2 2017.
https://www.youtube.com/watch?v=jOzd9fqlxrU