Доставчикът на онлайн хазартни технологии „Gaming Innovation Group“ (GiG) се стреми да навлезе на германския пазар чрез придобиването на оператора за спортни залагания „Nordbet“.
В понеделник, базираният в Малта, GiG, обяви, че се е съгласил да плати €500 000, за да придобие Nordbet, който притежава онлайн лиценз за спортни залагания, издаден в северната част на Германия, Шлезвиг-Холщайн.
Докато Nordbet получи германския си лиценз през 2013 г., компанията в момента не притежава други активи, така че единственият интерес на GiG към компанията е придобиването на лиценз, който е валиден до февруари 2019 г.
Освен че дава на клиентите на GiG възможността за спортни залагания, GiG смята, че лицензът S-H ще позволи да се интегрират с някои от по-големите германски платци, които биха направили предлагането на продуктите на GiG още по-достъпно.
Главният изпълнителен директор на GiG, Робин Рийд, заяви, че компанията е имала „високи амбиции“ за предлагането на спортни залагания, което се изглажда от пускането на три нови B2B продукта през първото тримесечие на годината, а Рийд очаква компанията да стане конкурентна за Световното първенство по футбол през 2018.
Какво друго интересно се случва около GiG
Интересното е, че марката Guts.com на GiG с B2C лиценз за онлайн казино е принудена да напусне германския пазар през 2015 г. след съдебно дело, включващо германски играч. Германската антипатия към международните онлайн казина и покер оператори наскоро получи тласък чрез решение на съда от октомври 2017 г., в което миналата седмица лицензираният от Обединеното кралство оператор „888 Holdings“ предупреди, че ще напусне германския пазар.
GiG засилва географския си обхват, включително и със сделката от миналия месец за предоставяне на онлайн казино технологии на Hard Rock Atlantic City в регулирания онлайн пазар за хазарт в Ню Джърси по-късно тази година.
GiG издаде финансовия си отчет за Q4 2017 миналия месец, в който се описва „най-добрата четвърт на годината“ на компанията благодарение на приходите, които почти се удвояват на годишна база до €40 млн., а печалбата се увеличава повече от два пъти до €7,9 млн.. Годишните приходи са нараснали с 125% до €120,4 млн.
През годината компанията GiG стартира новата си B2C марка Highroller.com, с което общият й брой потребителски марки достига седем. Компанията отбелязва, че използва своите B2C операции за „тестване и показване на възможностите“ на своята платформа и за „запазване на ноу-хау като оператор при проектирането на B2B услуги„.