GiG придобива германски лиценз за спортни залагания

Новини

GiG придобива германски лиценз за спортни залагания

Оценете новината

GiG придобива германски лиценз за спортни залагания

Доставчикът на онлайн хазартни технологии „Gaming Innovation Group“ (GiG) се стреми да навлезе на германския пазар чрез придобиването на оператора за спортни залагания „Nordbet“.

 

В понеделник, базираният в Малта, GiG, обяви, че се е съгласил да плати €500 000, за да придобие Nordbet, който притежава онлайн лиценз за спортни залагания, издаден в северната част на Германия, Шлезвиг-Холщайн.

Докато Nordbet получи германския си лиценз през 2013 г., компанията в момента не притежава други активи, така че единственият интерес на GiG към компанията е придобиването на лиценз, който е валиден до февруари 2019 г.

Освен че дава на клиентите на GiG възможността за спортни залагания, GiG смята, че лицензът S-H ще позволи да се интегрират с някои от по-големите германски платци, които биха направили предлагането на продуктите на GiG още по-достъпно.

Главният изпълнителен директор на GiG, Робин Рийд, заяви, че компанията е имала „високи амбиции“ за предлагането на спортни залагания, което се изглажда от пускането на три нови B2B продукта през първото тримесечие на годината, а Рийд очаква компанията да стане конкурентна за Световното първенство по футбол през 2018.

Какво друго интересно се случва около GiG

Интересното е, че марката Guts.com на GiG с B2C лиценз за онлайн казино е принудена да напусне германския пазар през 2015 г. след съдебно дело, включващо германски играч. Германската антипатия към международните онлайн казина и покер оператори наскоро получи тласък чрез решение на съда от октомври 2017 г., в което миналата седмица лицензираният от Обединеното кралство оператор „888 Holdings“ предупреди, че ще напусне германския пазар.

GiG засилва географския си обхват, включително и със сделката от миналия месец за предоставяне на онлайн казино технологии на Hard Rock Atlantic City в регулирания онлайн пазар за хазарт в Ню Джърси по-късно тази година.

GiG издаде финансовия си отчет за Q4 2017 миналия месец, в който се описва „най-добрата четвърт на годината“ на компанията благодарение на приходите, които почти се удвояват на годишна база до €40 млн., а печалбата се увеличава повече от два пъти до €7,9 млн.. Годишните приходи са нараснали с 125% до €120,4 млн.

През годината компанията GiG стартира новата си B2C марка Highroller.com, с което общият й брой потребителски марки достига седем. Компанията отбелязва, че използва своите B2C операции за „тестване и показване на възможностите“ на своята платформа и за „запазване на ноу-хау като оператор при проектирането на B2B услуги„.

.