DraftKings получи лиценз за DFS от MGA

Новини

DraftKings получи лиценз за DFS от MGA

Оценете новината

Дейли фентъзи спортния оператор, DraftKings замисля големи европейски експанзии след получаването на нов лиценз от хазартния регулатор на Малта.

В понеделник, Malta Gaming Authority (MGA) обяви, че новите й Skill Games Regulations ще влязат в сила, и че DFS попадна под нейното определение за „контролирани игри на умения.“

С новия подход при игрите на умения, MGA се фокусира върху „защитата на потребителите, в честност на играта и превенцията на престъпността.“ Лицензите за игри на умения са валидни за срок от пет години, които имат годишна такса в размер на € 8,500. Лицензиантите са длъжни да плащат 5% данък върху приходите си от игри, общо дължимия данък е с таван от € 466k годишно.

Почти веднага, DraftKings съобщи, че е получил от новите лицензи на MGA, разчиствайки пътя на компанията към разширяване на дейността в нови пазари в Европейския съюз. DraftKings стартира дейността си във Великобритания в началото на миналата година, след като получи лиценз за хазарт от Комисията по хазарта на Великобритания.

Главният изпълнителен директор на DraftKings, Джейсън Робинс заяви на пресконференция, че компанията му се е интересува от позицията на MGA относно DFS през изминалата година и че „след обсъждане на идеята Малта да се превърне в наша база на операциите, стана ясно, че това е една много добра идея.“

Робинс заяви, че „бихме искали да преместим персонала в Малта и да разширим европейските си операции.“ Докато се носи мълва, че разрастването на DraftKing във Великобритания било трудно, в  САЩ клиентите имат лесен достъп до спортни залагания, Робинс заяви, че резултатите на Обединеното кралство са били „окуражаващи“ и че се надява бъдещите операции на ЕС да покажат „подобни резултати на това, което видяхме в Обединеното кралство.“

Главния международен директор на DraftKings, Джефри Хаас заяви пред Wall Street Journal, че компанията се надява да започне да предлага услугите си в Германия до края на март. Хаас каза, че DraftKings основава своята международна стратегия на същите фактори, които позволиха той да се превърне в успешен оператор в САЩ, т.е. да определят пазари с „висока култура по отношение на фентъзи спортовете.“

Хаас отказа да даде конкретика относно плановете на DraftKings за други пазари в ЕС, но каза, че компанията се надява да „увеличим адресируемата аудитория от най-малко 100 души“ през 2017 г., като се фокусира върху пазари, „където можем да споделим ликвидност“.