DraftKings получи лиценз за DFS от MGA

Новини

Дейли фентъзи спортния оператор, DraftKings замисля големи европейски експанзии след получаването на нов лиценз от хазартния регулатор на Малта.

В понеделник, Malta Gaming Authority (MGA) обяви, че новите й Skill Games Regulations ще влязат в сила, и че DFS попадна под нейното определение за „контролирани игри на умения.“

С новия подход при игрите на умения, MGA се фокусира върху „защитата на потребителите, в честност на играта и превенцията на престъпността.“ Лицензите за игри на умения са валидни за срок от пет години, които имат годишна такса в размер на € 8,500. Лицензиантите са длъжни да плащат 5% данък върху приходите си от игри, общо дължимия данък е с таван от € 466k годишно.

Почти веднага, DraftKings съобщи, че е получил от новите лицензи на MGA, разчиствайки пътя на компанията към разширяване на дейността в нови пазари в Европейския съюз. DraftKings стартира дейността си във Великобритания в началото на миналата година, след като получи лиценз за хазарт от Комисията по хазарта на Великобритания.

Главният изпълнителен директор на DraftKings, Джейсън Робинс заяви на пресконференция, че компанията му се е интересува от позицията на MGA относно DFS през изминалата година и че „след обсъждане на идеята Малта да се превърне в наша база на операциите, стана ясно, че това е една много добра идея.“

Робинс заяви, че „бихме искали да преместим персонала в Малта и да разширим европейските си операции.“ Докато се носи мълва, че разрастването на DraftKing във Великобритания било трудно, в  САЩ клиентите имат лесен достъп до спортни залагания, Робинс заяви, че резултатите на Обединеното кралство са били „окуражаващи“ и че се надява бъдещите операции на ЕС да покажат „подобни резултати на това, което видяхме в Обединеното кралство.“

Главния международен директор на DraftKings, Джефри Хаас заяви пред Wall Street Journal, че компанията се надява да започне да предлага услугите си в Германия до края на март. Хаас каза, че DraftKings основава своята международна стратегия на същите фактори, които позволиха той да се превърне в успешен оператор в САЩ, т.е. да определят пазари с „висока култура по отношение на фентъзи спортовете.“

Хаас отказа да даде конкретика относно плановете на DraftKings за други пазари в ЕС, но каза, че компанията се надява да „увеличим адресируемата аудитория от най-малко 100 души“ през 2017 г., като се фокусира върху пазари, „където можем да споделим ликвидност“.