Cherry празнува британски лиценз, както и скок на приходите

Новини

cherry

Шведския хазартен оператор Cherry AB получи лиценз за хазартна дейност в Обединеното кралство.

В петък, Cherry обяви, че на дъщерното й дружество PlayCherry Ltd е предоставен лиценз за онлайн казино и спортни залагания от Комисията по хазарта на Великобритания, още един към вече съществуващите лицензи от Малта, Кюрасао и Шлезвиг-Холщайн.

Главният изпълнителен директор на Cherry, Джонс Вахландер нарече одобрението от UKGC „допълнителна стъпка в разгръщането“ на компанията, която планира да предложи „марка за всеки ключов сегмент на пазара на Великобритания.“ Първоначално, компанията планира да постави своята фокус върху марките CherryCasino.com и EuroSlots.com, евентуално в последствие ще добави и марката Sunmaker.com.

В Q3 доклад, миналата седмица, Cherry показа повишение на приходите си с 39% до SEK 214 милиона (US $23.6 милиона). Сметките показват, че в момента приходите от онлайн дейността на Cherry са 82% от общите приходи на компанията, а през същия период в изминалата година са 72%.

Растеж бележат и онлайн приходите, той отново е с 39%, до SEK 142.8 милиона, а активността на клиентите е нараснала с 47%. Тези данни не включват дейността на ComeOn.com в Малта, който сайт, Cherry придоби тази пролет, нито пък Game Lounge афилиейт бизнеса.

Нека разгледаме и разходите на компанията, като тези за маркетинг са нараснали 71% до SEK 46.2 милиона.

Компанията се радва и на продължителен растежа в мобилната активност, която носи 44% от онлайн приходи, в сравнение с 27% през 2015.

Приходите от ComeOn са нараснали с 36% до SEK 263 милиона, а печалбата е два пъти по-голяма – SEK 78 милиона, благодарение на увеличаването на обема и разходите за управление. Cherry казва, че изучава възможностите за финансиране, която ще й позволи да упражни опцията си да придобие останалите дялове в ComeOn с краен срок до 31 декември.

Приходите от Game Lounge афилиейт бизнеса скачат със 167% до SEK 15,9 милиона.

Приходите от наземните хазартни операции на Cherry намаляха със 7% до SEK 39,5 милиона поради намалението на посещенията, което се дължи до голяма набирането на нови крупиета.