Bwin направи хеттрик с партньорства в Ла Лига

От Новини

Bwin предприе агресивно разширяване на покритието си в рамките на испанския пазар за залагания като се насочи към футболния маркетинг.

През изминалата седмица, букмейкърът обяви три нови бетинг спонсорства с футболните клубове от Ла Лига – Валенсия, Севиля и Атлетико Мадрид, три от нашумелите клубове в Испания.

Миналата седмица, маркетинга на Bwin обяви, че компанията е сключила  „официални партньорства за залагане“ със Севиля и Атлетико Мадрид. Фирмата за залагания цели да уговори повишено излагане на марката по време на дните с мачове и в социалните медии на футболните клубове.

В допълнение към своите партньорства със Севиля и Атлетико, Bwin обяви преди ден , че е „премиер партньор на Валенсия“, с тази стъпка логото на марката ще присъства на LCD екраните по време на Ла Лига мачове на стадион Местая (капацитет – 55 000).

Агресивната футболна маркетингова стратегия на Bwin е настроен да конкурира марките bet365 и Sportium.es, които са доминиращи в рекламата по терена и в телевизионния маркетинг по време на дните с мачове.

Стратегията на букмейкъра за маркетинг в Испания е водена от GVC ръководителя за навлизане на пазари Маркус Силва, който подробно обясни да испанската преса, че марката Bwin се стреми да се превърне във водеща дестинация за испанските потребители на футболни залагания.