Betsson обеща реорганизацията, за да повиши печалбата

Новини

Betsson обеща реорганизацията, за да повиши печалбата

Оценете новината

Betsson обеща реорганизацията, за да повиши печалбата

Скандинавският онлайн хазартен оператор „Betsson AB” приключи 2017 с още два двуцифрени спада в приходите и признаци, че ситуацията може да не се подобри до края на 2018 г.

Данните, публикувани в четвъртък, показват, че приходите на Betsson нарастват с 12% до SEK1.25 млрд. ($154.8 млн.) за трите месеца, приключващи на 31 декември 2017 г., но оперативните приходи и печалба са спаднали с по 18% до SEK218.4 млн..

Подобна тенденция зависи от годината като цяло, като приходите в определена област (SEK4.7 млрд., + 15%) и оперативните приходи (SEK 882 млн., -7%) и печалбата (786.5 млн. SEK, -10%) са отрицателни.

Компанията обвинявини продължаващия спад на сега познатия списък от фактори, включително отрицателните валутни колебания, разходите, свързани с неотдавнашното скъпоструващо придобиване на компанията, и неуспеха на някои от тези придобити компании да достигнати планираните доходи.

Председателят на Betsson, Понтус Линдлоу, който през миналия септември пое временно поста на главен изпълнителен директор от напускащия Улрик Бенгтсън, заяви, че компанията е предприела редица подобрения на продуктите и маркетинга, включително нови продукти за казино и спортни залози, и е претърпяла значително преструктуриране, за да се постигне по-ефективна работа. Въпреки това, Линдлоу предупреди, че резултатите от този обрат може да не станат видими до „края на годината“.

През третото тримесечие оборотът на спортни залози се понижи с 2%, но приходите се повишиха с повече от една трета до SEK359 млн., като спортния марж се подобри с 1,6 пункта до 8,2%. Линдлоу приписва голяма част от тези печалби на новата мобилна мрежа за интернет залагания на Betsson, която стартира в ключови марки през тримесечието.

Казино приходите са нараснали с 5% до SEK867 млн., като активните клиенти са се увеличили с 7% до 615.5k. Вертикалното нарастване на казиното бе най-силно изразено в западноевропейските пазари на Betsson, но приходите от казина се понижиха в основните северни пазари поради силната конкуренция.

Тази седмица Betsson стартира водещата си марка в Испания чрез Betsson.es, добавяйки към настоящите операции на Star Casino (преди това Premier Casino, коqто Betsson придоби през март).

Не всички придобити компании се представят според очакванията

Докато се разширява на континента, Betsson намалява маркетинговите си разходи в Обединеното кралство, част от подхода „обратно към основите“, докато компанията не може напълно да интегрира NetPlayTV бизнеса, който придоби преди една година.

NetPlay не оправда очакванията на Betsson и Жаспър Свенсън, главен изпълнителен директор на дъщерното дружество на Betsson Malta, неотдавна призна пред „Times of Malta“, че Betsson е купил много компании. Но тази дойде в етап, в който не работи толкова добре, колкото може.

Свенсън заяви, че придобиването на тези компании разкрива „припокриване на роли и дублиране. … Сега е моментът да се интегрираме и да продължим да правим тези компании успешни „.