Betsson AB потвърди назначаването на лондонската маркетингова агенция Leo Burnett, която е част от международната му рекламна стратегия.
Leo Burnett преди това е изработвала творческите и рекламни стратегии за Ladbrokes. За победата, заслуга има и маркетинговата консултантска агенция Insight, с помощта, на която измести Mullen Lowe London.
Агенцията ще бъде натоварена с предоставянето на първата цифрова „high engagement consumer strategy” за основната марка Betsson.com в ключовите международни пазари на Швеция, Норвегия, Финландия, Германия, Холандия, Перу и Бразилия.
Марката Betsson преди използваше няколко агенции да водят мулти-пазара на международната реклама.
Betsson AB продължава да преструктурира своите международни маркетингови договорености. Операторът потвърди назначаването на агенция Rocket London, която ще води рекламата на Betsafe. Британската маркетингова кампания на марката, ще достигне 7-цифрена сума.