Betfair удължи партньорството си с Арсенал

emirates-view-arsenal

Хазартният оператор Betfair обяви, че е удължил съществуващото си партньорство с английския футболен клуб Арсенал до 2019 г.

В рамките на разширената сделка, букмейкърът и борса за залози Betfair ще бъде официален партньор по залаганията на професионалния футболен клуб за Великобритания, Европа и Централна и Южна Америка.

Нещо повече – Betfair ще получат допълнително брандиране на всички мачове на „Емирейтс“.

Като част от споразумението за партньорство, хазартният оператор ще може да използва всичси футболисти на първия отбор за своите маркетингови кампании и промоционални дейности. Betfair ще получи възможността да достигне до голямата фен база на Арсенал чрез присъствие в онлайн каналите и социалните акаунти на клуба.

Коментирайки разширените отношения на футболния клуб и компанията за хазартни игри, маркетинг и бранд директорът на Paddy Power Betfair Пол Геймбрил заяви, че от компанията са наистина щастливи заради удължаването на договора след изгодния и за двете страни първи сезон с футболния клуб. Геймбрил добави също така, че Арсенал е фантастичен отбор.

Винай Венкатешам, търговският директор на Арсенал, добави, че от клуба за удовлетворени да продължат своето сътрудничество с оператора и че двете страни се радват на успешно партньорство до този момент.

Припомняме ви, че през февруари Betfair финализираха своето обединение с Paddy Power. През миналия месец, обединената компания публикува първите си тримесечни резултати като комбиниран субект. Приходите са се увеличили с 16%, достигайки £339 млн. Постъпленията от регулирани пазари, какъвто и е българският, носят 95% от общите приходи за трите месеца до 31 март тази година.