В навечерието на четвърт-финалите на Шампионската лига тази седмица, маркетинга на Betfair пусна своята най-новa рекламна кампания в социалните медии с участието на играчи от официалните бетинг партньори ФК Барселона и Динамо.
Кампанията на име #MagicOfBarca показва звездата на Динамо от сериала на Sky TV “ Magician Impossible” да прави трикове за играчите от ФК Барселона, включително Луис Суарес, Пике и Жорди Алба като каталунците се стремят за слава в Шампионската лига.
Маркетинга на Betfair ще пусне видеоклиповете навсякъде в социалните медийни активи на букмейкъра, включително Twitter, Facebook и YouTube каналите.
През юли 2016 г., Betfair обяви, че е подписал своето най-голямо европейско маркетингово партньорство, като стана официален „Глобален Партньор“ на ФК Барселона.
Букмейкърът се присъедини към световните марки Nike, Qatar, Beko, Konami, Audi и Estrella Damm като основни маркетингови партньори на ФК Барселона.
Пол Гамбрил, маркетинг директор на Betfair, коментира за кампанията: „Партньорството ни с ФК Барселона започна в началото на този сезон и ние работим с клуба за насърчаване на нашата #MagicOfBarça кампания. За да можем да съберем двете световно известни Барселона и Динамо, които да се укрепят отношенията на клуба и феновете, като им предоставим наистина уникални и магически преживявания“.