Bet365 спечели голяма медийна награда

От Новини

Bet365 спечелил престижната награда за технологии и телекомуникации за своите „Залози на живо” рекламни иновации, представени на Световните медийни награди (World Media Awards) миналия петък.

Показване на динамично променящите се коефициенти в рамките на една реклама, сега се е превърнало в отраслов стандарт за операторите за спортни залагания, но Bet365 бяха първите, които положиха началото на тази реклама, а това не остана незабелязано от съдиите по награждаването. Ема Уинчърч-Бийл, председател на World Media Group и международния търговски директор на Вашингтон пост, който коментира: „Чрез специалисти по технологии и създаване на XML те бяха в състояние да започнат „Залози На живо“, което позволява на клиентите да залагат на нещата, които се случват по време на игра. Кампанията първоначално изпробва с големи футболни лиги в ключови европейски целеви области. Тази стратегия доведе Bet365 към списъка с най-големите компании за онлайн спортни залагания в света, с 32% ръст на печалбата до £ 478 милиона през годината до март 2015 г. „

Алекс Еванс, акаунт директор  на Drummond Central, компанията, която отговаря за реклама на Bet365, заяви: „Спечелването на Световната медийна награда от Bet365 означава много. Това е свидетелство за пътуването, което продължава вече почти 10 години, и разширяването на различни пазари, а наградата е вярно потвърждение за това. „