Australian Open вече няма да рекламира William Hill

От Новини

tennis

Организаторите на Australian Open, което ще се проведат през януари, са потвърдили, че логото на букмейкъра William Hill няма да има място около тенис кортовете.

Тенис Австралия заяви, че няма да предлага „по-корт означения“ на William Hill, на фона на спорове около хазартната реклама в Австралия и глобалната загриженост за уреждане на мачове в тениса.

ESSA докладите често цитират тениса като спорт с най-много сигнализ за необичайни залагания и разследванията през 2016 от различни медии също затвърждават уреждането на мачове от най-високите нива на спорта.

Може да се предположи, че Тенис Австралия, които до сега имаше договор за дългогодишно и утвърдено партньорство с William Hill, взе решението, в опит да разграничи  спорта и хазарта.

William Hill бе официален бетинг партньор на Australian Open през 2016 г., за сделката, се говори, че обхваща на AU $5 милиона. Сделката бе критикувана от анти-хазартните активисти, когато беше обявено, за задълбочаване на връзките между спорта и хазарта.